Sedang Menerjah
Muslimah Sejati
Saturday, February 01, 2014 @ 4:05 PM | 0 Comment [s]

 



Selamat Tahun Baru ~ sedar tak sedar . dah sebulan dah . diulangi SEBULAN . 2014 .
 azam aku . tahun ni . yeah berubah . Insyaallah . semoga Allah permudahkan .

"Korang lepas prep ni pegi solat hajat jom ."
"Jom ."

"Nafisah . Gi Dhuha nak nanti ."
"Okey."

Jujur dari hati . dulu .  susah sangat nak pergi solat sunat .

tapi tahun ni . aku rasa macam best pulak .

bukan aku nak bajet . bajet alim . bajet warak . bajet baik . TAK PERNAH .

cuma aku nak cakap kat sini yang betul apa orang cakap .

kalau kita mind set kan dalam diri kita . kita nak buat sesuatu tu .

Insyaallah . awakk . Allah akan permudahkan . Insyaallah .

Lagi-lagi kan . bila kita ajak orang lain . ramai2 beribadat kepada Allah . seronok tau . seriously . seronokk sangat .
"Awak . kalau nak buat baik . ajak saya sekali . jangan buat sorang2 . saya pun nak jadi baik jugak . macam awak . saya nak pergi Syurga jugak ."

Jom!



Menuju Muslimah Sejati . Insyaallah~  Doakan aku .



Terima Kasih Sudi Luangkan Masa .



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum. Tinggalkan jejak anda kat shoutbox.Kalau tak suka sila keluar. Thankz atas masa anda. Saya amat hargai .

Story About