Sedang Menerjah
Aku Pun Nak HOT !
Friday, December 27, 2013 @ 11:59 PM | 0 Comment [s]

 
  
"Eh . macam best jea jadik dia ni . "

 "Cantik nya baju dia ."

 "Perhh . ramai gilaa minat dia."

hah . tu lah dia . bila kita nampak orang lebih sikit . nak jugak macam tu . hehehe . jangan salah anggap dulu dengan title blog tuh . I'm not like that .

yeah . memang tak dapat disangkal . nak jugak jadi perhatian orang . 

tapii . cuba kita fikir . perlu kah kita jadi orang lain semata-mata dahagakan perhatian manusia . 

lain lah kalau dahagakan kasih sayang Allah . itu no one care . 
 
 
sebena nya . aku pon pernah terfikirkan perkara yang sama . 

tapii . aku fikir balik . 

for what tu semua ? no need lah sayangg . 

cukup lah jadi diri sendirik .

aku tengok baju tu cantik . nak jugak macam tuh . 

nampak orang pakai tudung cantik2 . nak jugak macam tu . 

tapii aku fikir 2 perkara ni :

 1.Cukuplah aku dapat perhatian Allah . sebab itu kekal abadi .
2.Aku ni . hidup bergantung dengan mak bapak aku .apa hak 
aku nak buat semua tu . mintak macam2 .
  
 
  
sebab semua tu lah aku tak nak jadik HOT . 

kalau nak sangat hot kat dunia . HOT la .

 tapii jangan lupa neraka Allah itu jauhh berganda2 HOT nya . tak payah kita nak berusaha bagaii . 
  

Sekian. Salam dakwah. Salam ukhuwah. 
 



Terima Kasih Sudi Luangkan Masa .



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum. Tinggalkan jejak anda kat shoutbox.Kalau tak suka sila keluar. Thankz atas masa anda. Saya amat hargai .

Story About