Sedang Menerjah
C.I.N.T.A
Saturday, March 30, 2013 @ 12:07 AM | 1 Comment [s]

 
 
 

Ha,,x tau la knape secara tiba2 terfikir nak buat tajuk ni,,,
tpikan,bila kita nmpak or terdgar je ttg CINTA ni,,msti korang fikir cinta sesama 
lelaki n perempuan kan??
Cuba korang ubah persepsi korang,,,
sblum tu,,korang tau ke ape maksud CINTA tu??

 

CINTA.Ada pengertian yg amat luas,cinta itu fitrah bagi setiap manusia,
Manusia nak dicintai dan mencintai,
tpi sebenarnya kita lupa sesuatu,
kita lupa cinta kpd Allah,cinta kpd Rasulullah,sdangkan itulh yg UTAMA dan PERTAMA,
tpi kat sini Nadhirah nak ckp ttg cinta sesama manusia,
Lpas itu,kita fikir pulak cinta sejati,,
CINTA pertama cinta SEJATI,


YES!Cinta Sejati,,
Nadhirah slalu fikir,klau kita bercinta sblum nikah,
Bila kita dah nikah,mstilah kita akn rasa bosan 
sbb kita prnh bercinta sblum tu kan?
Inilah prinsip Nadhirah!
Bercinta lepas Nikah!*ha3*
Ha!Think Before DO!
Sblum tu,Jom Doa!


Apa yg penting,cinta kpd Allah,
Nadhirah ingt apa yg kakak Usrah Nadhirah ckp,die kata,
Cinta kerana Nafsu,,Pegang2
Cinta kerana Hati,,Pandang2
Cinta kerana IMAN,,Diam2
Klau x silap la,,klau salah sorry,,
sekian sahaja,



Labels: ,




Terima Kasih Sudi Luangkan Masa .



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum. Tinggalkan jejak anda kat shoutbox.Kalau tak suka sila keluar. Thankz atas masa anda. Saya amat hargai .

Story About